مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:252022-10-26اقتصادي

متقاضیان مسکن ملی ساوه خواستار تسریع در روند احداث مسکن شدند


متقاضیان مسکن ملی ساوه خواستار عقد قرارداد پروژه، تسریع در روند احداث و مشخص کردن رقم نهایی شدند و بر عدم توانایی در ادامه ی واریز وجه تاکید کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه ظهر امروز جمعی از متقاضیان مسکن ملی ساوه  در نشست با رییس اداره راه و شهرسازی ساوه خواستار عقد  قرارداد پروژه، تسریع در روند احداث و مشخص نمودن رقم نهایی شدند و بر عدم توانایی در ادامه  واریز وجه تاکید کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه در این نشست گفت: عملیات ساخت پروژه نهضت ملی در شهرستان ساوه در سه سایت با یک هزار و 848 واحد در روزهای پایان سال 1399 و اوایل 1400 آغاز شد تا بخشی از نیاز شهرستان در حوزه مسکن را رفع کند.

حمزه فضلی افزود: در حال حاضر و تا امروز پروژه 980 واحدی کوی مهر 57 درصد، پروژه 484 واحدی بام ساوه 56 درصد و پروژه 384 واحدی علوی نیز با 56 درصد پیشرفت در حال ساخت و ساز هستند که بطور میانگین بیش از 50 درصد از تسهیلات 300 میلیونی با ارائه صورت وضعیت به پروژه ها تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ارسال 4 مرحله پیامک به مردم برای واریز 190 میلیون آورده گفت: میانگین واریزی های مردم در هر سه پروژه حدودا 145 میلیون تومان است و تقریبا 600 نفر در مجموع 3 پروژه از کل میزان واریزی عقب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مسکن ملی ساوه خواستار تسریع در روند احداث مسکن شدند

متقاضیان مسکن ملی ساوه خواستار تسریع در روند احداث مسکن شدند