مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:152022-10-26پزشكي

نیت خیران را به محرومان و نیازمندان برسانید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه هدف نخست مجمع خیرین سلامت، مردم است، گفت: هدف مجمع خیرین سلامت، باید رساندن نیات خیران به محرومان و نیازمندان و ارائه خدمات سلامت به آن ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو امروز در نشست مشترک با هیئت رییسه مجمع خیرین سلامت استان، مقوله خیریه را در تمام ملل دارای جایگاه والا برشمرد و اظهار کرد: حوزه سلامت نیز یک مقوله ای بسیار واجب در سراسر کشورهای دنیا و البته یکی از اولویت های خیران است.

  به گفته وی، در تمام دنیا خیرین سلامت، بار بزرگ بهداشت و درمان را در کنار دولت بر دوش می کشند و به مردم دردمند و نیازمند کمک می کنند.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ریشه فرهنگ ایرانی اسلامی کار خیر و وقف گفت: فرهنگ دیرینه اسلامی و ایرانی ما، تأکید فراوانی بر کار خیر دارد و خوشبختانه مردم نیز در امور خیرانه و نیکوکارانه پیشگام هستند و با وقف موقوفات خود برای دنیا و آخرت تلاش می کنند.

  بالو با اذعان به این نکته که متأسفانه اعتماد مردم در اندوختن به کار خیر، امروزه کمی آسیب دیده، بیان کرد: اعتماد مردم به مجموعه خیران، حلقه ای مفقوده است درحالی که مردم انتظار دارند منابعی که به نیت کار خیرانه در نظر می گیرند دقیقاً در همان حوزه صرف شود و نتیجه نیات خود را ببی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیت خیران را به محرومان و نیازمندان برسانید

نیت خیران را به محرومان و نیازمندان برسانید