مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:202022-10-26دانش

هدف وزارت علوم؛ افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسلامی در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، - مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبر داد هدف وزارت علوم؛ افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: برنامه قطعی وزارت علوم افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسلامی در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برنامه قطعی وزارت علوم افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و به گونه ای برنامه ریزی می کنیم تا دانشجویان بتوانند زمینه مورد علاقه خود را در پالیت های در حال انجام دانشگاه پیدا کنند.

وی افزود: دانشجویان علاقمند به فعالیت های تکمیلی علمی می توانند در انجمن های علمی دانشجویی فعالیت های خود را پیگیری نمایند.

همچنین می توانند در ده ها کانون فرهنگی هنری که در دانشگاه ها وجود دارد فعالیت کنند.

دانشجویان علاقمند به فعالیت های اجتماعی و سیاسی نیز در قالب تشکل های اسلامی به فعالیت های خود ادامه می دهند و نشریات دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف وزارت علوم؛ افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

هدف وزارت علوم؛ افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی