مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:202022-10-26بين الملل

روی خوش امارات اسلامی به تل آویو


گفتگوی نمایندگان دولت بایدن با حکومت طالبان در هفته های اخیر و انتشار اخباری در خصوص احتمال برقراری روابط بین تل آویو و کابل نشان از تحولات مهم در منطقه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، طالبان نشان داده است که مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست، علیرغم اینکه قبلاً ادعا کرده بود که این امکان پذیر نیست.

اخیرا محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان روز چهارشنبه در مصاحبه ای با الجزیره گفت که سیاست حکومت طالبان حل مشکلات از طریق گفتگو و درک متقابل با همه است.

او گفت: هرکس مشکلی دارد و می خواهد آن را حل کند، ما کاملاً آماده ایم .

هنگامی که مصاحبه کننده در مورد این سیاست که به اسراییل نیز تعمیم داده می شود، سؤال کرد، سخنگوی اظهار داشت: ما با اسراییل چه مشکلی داریم؟ شاید کسی دیگر بگوید آیا آماده گفتگو با مریخ هم هستید؟ وی در این گفتگو از رد روابط با اسراییل خودداری کرد و اظهار داشت: ما با اسراییل چه مشکلی داریم؟ عجیب است که از من در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد بپرسید.

آخرین موضع گیری طالبان درباره اسراییل در تضاد شدید با موضع اخیر است، زمانی که احتمال چنین اقدامی به طور کامل رد شد و سهیل شاهین سخنگوی طالبان به صراحت تمام اعلام کرد که خبری از عادی سازی روابط با اسراییل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی خوش امارات اسلامی به تل آویو

روی خوش امارات اسلامی به تل آویو