مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:312022-10-26ورزشي

استاندار کردستان حضور چهره های شاخص ورزشی و هنری در سقز را تکذیب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: برخی رسانه های معاند از روز گذشته دنبال التهاب آفرینی در شهر سقز هستند و با وجود فضاسازی سنگین رسانه ای دشمن در سقز، به دلیل هوشیاری مردم مشکل خاصی در این شهر نداریم.

استاندار کردستان اعلام کرد: اخبار شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های بیگانه مبنی بر حضور چهره های ورزشی و هنری شاخص در سقز برای شرکت در مراسم چهلم مهسا امینی کذب است.

وی تصریح کرد: موضوع برگزاری مراسم چهلم مرحومه مهسا امینی هم منتفی است چون خانواده وی اعلام کرده اند که چنین مراسمی ندارند.

زارعی کوشا در ادامه با اشاره به اینکه موضوع فوت خانم امینی که تا کنون به عنوان یک ابزار و بهانه مورد سوءاستفاده دشمن و رسانه های آنان قرار گرفته است افزود: اکنون نیز سعی دارند چهلمین روز فوت این مرحومه را بهانه ای برای ایجاد التهاب مجدد قرار دهند، اما وضعیت استان خوشبختانه کاملا باثبات و پایدار است و مردم هم از شلوغی ها و ایجاد مزاحمت برای زندگی و کسب و کارشان خسته شده اند.

وی ادامه داد: اخبار منتشر شده مبنی بر بسته بودن راه های ورودی و خروجی شهر سقز کاملا کذب است و حقیقیت ندارد و در حال حاضر تردد به این شهر در جریان است و مشکلی در این زمینه هم گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان حضور چهره های شاخص ورزشی و هنری در سقز را تکذیب کرد

استاندار کردستان حضور چهره های شاخص ورزشی و هنری در سقز را تکذیب کرد