مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:502022-10-26بين الملل

غذا و معیشت، موضوع اصلی انتخابات رژیم صهیونیستی


روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، بحران هزینه زندگی و افزایش شدید مواد غذایی، موضوع اصلی در انتخابات سراسری این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که کارزار سیاستمداران در فلسطین اشغالی برای انتخابات سراسری روز چهارشنبه (امروز) درباره دغدغه ساکنان فلسطین اشغالی و تمرکز رای دهندگان صهیونیست روی مشکلات اقتصادی این رژیم گزارشی منتشر کرد.

 در گزارش این رسانه چاپ فلسطین اشغالی آمده است که بحران هزینه زندگی در اسراییل، به موضوع مهم انتخابات تبدیل شده است .

یک زن 32 ساله پرستار ساکن فلسطین اشغالی در مصاحبه با این روزنامه از مشکلات اقتصادی شدید خود و شوهرش برای تهیه غذا و هزینه های دو فرزندشان خبر داده است.

او که خواستار عدم انتشار هویت خودش شده، به یدیعوت آحارونوت گفته که به رغم اینکه او و شوهرش که تعمیرکار لوازم خانگی است و دیوانه وار مشغول کار کردن است ، قادر نباشند غذای مورد نیاز دو فرزندشان را تهیه کنند.

این پرستار ساکن فلسطین اشغالی به شیفت های کاری شبانه خودش و ساعت های متمادی کاری شوهرش اشاره کرد و گفت: ما دیگر نمی توانیم بیش از این ادامه دهیم .

یدیعوت آحارونوت در گزارش خود به مشکلات شدید اقتصادی در رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: این یک مشکل آشنا برای میلیون ها اسراییلی است که طی سال ها مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذا و معیشت، موضوع اصلی انتخابات رژیم صهیونیستی

غذا و معیشت، موضوع اصلی انتخابات رژیم صهیونیستی