مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:552022-10-26اجتماعي

پیشنهادات جدید برای ترمیم نمره/ فقط یک فرصت برای ترمیم نمره داده می شود


رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: فقط یک فرصت برای ترمیم نمره داده می شود و تعیین هزینه آن هم به خود استان ها سپرده شده است.

- محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه تصمیم های جدید برای ترمیم نمره پیش بینی شده است، اظهار کرد: از جمله پیشنهادات مطرح شده، این است که دیپلمه های قبل از سال 1384 بتوانند در قالب ترمیم نمره، تولید سابقه کنند.

وی ادامه داد: مورد بعدی این بود که فارغ التحصیلان نظام قدیم باید برای ترمیم نمره درخواست کمیسیون می دادند که در پیشنهاد جدید، نیاز به درخواست کمیسیون نیست.

زارعی اضافه کرد: این موارد در کمیسیون شورای عالی آموزش و پرورش طرح شده و موافقت اولیه انجام شده است و باید در شورای عالی آموزش و پرورش بررسی شود.

  وی با بیان اینکه فقط یکبار امکان ترمیم نمره وجود دارد، افزود: فقط یک فرصت برای ترمیم نمره داده می شود و تعیین هزینه آن هم به خود استان ها سپرده شده است که در شورای آموزش و پرورش استان با توجه به مقتضیات استان تصمیم می گیرند که چه هزینه هایی دریافت کنند.

  رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی افراد می توانند برای ترمیم رتبه اقدام کنند؟ ، گفت: اینکه فقط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات جدید برای ترمیم نمره/ فقط یک فرصت برای ترمیم نمره داده می شود

پیشنهادات جدید برای ترمیم نمره/ فقط یک فرصت برای ترمیم نمره داده می شود