مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:052022-10-26سياسي

بخشش 2 اعدامی در کهگیلویه و بویراحمد


این امر خداپسندانه باعث توسعه و ترویج فرهنگ گذشت و رضایت در مناطق مختلف می شود که نتایج بسیار خوب و ارزنده ای را به دنبال خواهد داشت.

- مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو قاتل چهار نفر در شهرستان بهمیی این استان که منتظر اجرای حکم قصاص بودند، از سوی اولیاء دم مقتولین بخشیده شدند.

  منصور بیژنی از آزادی 2 زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن دو سال حبس در زندان دهدشت خبر داد و در تشریح جزییات این خبر افزود: این محکومین به جرم قتل چهار نفر در شهرستان بهمیی که منتظر اجرای حکم قصاص بودند در نتیجه پیگیری رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمیی، تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با خانواده های مقتولین، مداخله ریش سفیدان و بزرگان طایفه های مختلف، خوشبختانه خانواده های اولیای دم مقتولین در راستای عفو و رأفت اسلامی و ثبات آرامش در منطقه رضایت خود را اعلام و به این زندانیان حیاتی دوباره بخشیدند.

  وی ضمن قدردانی از روحیه گذشت و مهربانی مردم خوب استان بالاخص شهرستان بهمیی و خانواده های داغدار اما صبور اولیاء دم اظهار کرد: این امر خداپسندانه باعث توسعه و ترویج فرهنگ گذشت و رضایت در مناطق مختلف می شود که نتایج بسیار خوب و ارزنده ای را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 2 اعدامی در کهگیلویه و بویراحمد

بخشش 2 اعدامی در کهگیلویه و بویراحمد