مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:102022-10-26سياسي

رمزگشایی شایعه دفن زندانیان لاکان رشت + فیلم


در پی انتشار اخباری مبنی بر دفن مشکوک اجسادی مربوط به حادثه زندان لاکان رشت در برخی آرامستان ها، و شبهاتی که برای برخی مردم ایجاد شده بود خبرنگار فارس به دو آرامستان مطرح شده در لاهیجان رفت و ماجرا را از زبان مسؤولان محلی جویا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی حادثه زندان لاکان رشت اخباری با عنوان دفن مشکوک قربانیان حادثه زندان لاکان در برخی از روستاهای لاهیجان بین مردم و برخی رسانه های خارج نشین گیلانی دست به دست شد.

در همین راستا دوربین خبرنگار فارس ابتدا به روستای لیالستان از توابع بخش مرکزی لاهیجان که در جاده لاهیجان به لنگرود واقع شده و پس از آن به روستای گلرودبار رفت تا حقیقت را روشن کند.

دهیار لیالستان: با تخریب سیمان به شایعه ها پایان داده شد   رامین بابایی دهیار لیالستان با اشاره به  شایعه مطرح شده در فضای مجازی گفت: با انتشار عکس در فضای مجازی شک و شبهاتی مطرح شده بود که با همکاری شورای اسلامی و هیأت امنا و جمعی از اهالی لیالستان به همراه استادکار که دو قبر در این قبرستان احداث کرده بود و سیمان مازاد را در قسمتی از صحن مزار را جهت سهولت در رفت و آمد اهالی پخش کردند.

بابایی با اشاره به شبهات به وجود آمده گفت: در اینجا حضور پیدا کردیم تا با تخریب این سیمان شبهات به وجود آمده پایان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی شایعه دفن زندانیان لاکان رشت + فیلم

رمزگشایی شایعه دفن زندانیان لاکان رشت + فیلم