مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-26اقتصادي

233 میلیارد تومان به مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد


سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا کنون 233 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد پرداخت شده که 72 میلیارد تومان آن بدهی سال قبل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اصغرزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 6 شهرستان استان دارای اداره بیمه سلامت هستند، گفت: 47 دفتر پیشخوان به عنوان بازوهای نظارتی و اجرایی اداره در سطح استان به مردم خدمت می کنند که 11 دفتر در شهرکرد و کمترین تعداد دفاتر به تعداد یک دفتر در سامان فعالیت می کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین خدمات توسط دفاتر و به صورت الکترونیکی ارائه می شود که این امکانات خدمت رسانی به مناطق روستایی را راحت تر کرده و نیاز به اداره جدید را نیز کمتر کرده است.

وی ادامه داد: اگر جمعیت کل استان را یک میلیون نفر در نظر بگیریم 628 هزار نفر از این جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

اصغرزاده بیان کرد: بیمه سلامت در 5 صندوق بیمه سلامت همگانی، صندوق بیمه کارکنان دولت، صندوق بیمه ایرانیان، جمعیت صندوق روستاییان و صندوق سایر اقشار تقسیم می شود که بیشترین حمایت با جمعیت 465 هزار و 542 نفر توسط صندوق بیمه روستاییان و کمترین حمایت با جمعیت یک هزار و 119 نفر توسط صندوق ایرانیان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

233 میلیارد تومان به مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد

233 میلیارد تومان به مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد