مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:352022-10-26بين الملل

حمله انتخاباتی نتانیاهو: لاپید توان «نه گفتن» به آمریکا را ندارد


رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی بار دیگر به نخست وزیر موقت کابینه تل آویو حمله کرده و گفت که او توان مخالفت با خواسته های آمریکا را ندرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان در ، نتانیاهو در مصاحبه با این شبکه متعهد شد که در صورت مواجهه با جو بایدن رییس جمهور آمریکا مخالفت و عدم پذیرشش از فرامین واشنگتن خود را اعلام خواهد کرد؛ اگر این موضوع به نفع تل آویو باشد.

رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی افزود: لاپید به طرز شرم آوری در برابر تهدیدهای نصرالله تسلیم می شود و به شدت با توافق قدرت های جهانی با ایران بر سر برنامه هسته ای مخالفت نمی کند؛ امری که بر امنیت و آینده ما سایه افکنده است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه مصاحبه اش با آی 24 و طی جریان حملات انتخاباتی کنست که قرار است در اول نوامبر برگزار شود، به این موضوعات اشاره کرده که برای پیروزی در این انتخابات به چه چیزی نیاز دارد و در صورت احراز پست نخست وزیری چه خواهد کرد.

در مقابل، چند روز پیش نیز وبگاه صهیونیستی وای نت گزارش داد که لاپید در آغاز حملات انتخاباتی خود و در حمله به نتانیاهو گفته بود: اگر راست گرایان به قدرت برسند، هر کاری را که در توان دارند برای از بین بردن دموکراسی و لغو محاکمه بنیامین نتانیاهو انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله انتخاباتی نتانیاهو: لاپید توان «نه گفتن» به آمریکا را ندارد

حمله انتخاباتی نتانیاهو: لاپید توان «نه گفتن» به آمریکا را ندارد