مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:352022-10-26سياسي

دستگاه قضا در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارد


دستگاه قضا با هر شخصی در هر جایگاه و منصبی باشد و تخلف کند، تعارف ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در مراسم تودیع بازرس کل استان قزوین و معارفه بازرس کل جدید استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: هر اداره ای نهاد نظارتی مختص به خود را دارد که عنوانش حراست است که اگر حراستها به وظیفه خود به درستی عمل کند نوبت به دستگاه دیگری نمی رسد که بخواهد در قالب ساز و کار اداره کل بازرسی ورود یافته و از تخلفات جلوگیری کند و یا اگر تخلفی صورت گرفت با متخلف برخورد کند.

وی افزود: باید تمام تلاش را به سمتی برد که حراستها هم به وظایف خود به درستی عمل کنند که مدتی قبل که به همت مدیر کل اطلاعات استان در تهران جلسه ای با حضور مدیران حراستها داشتیم، این مهم تاکید شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: مسلما مدیر حراست در یک اداره خیلی بهتر می تواند موفق تر عمل کند تا نهاد بازرسی که با محدودیت ها مواجه است بخواهد کل استان را مراقبت و محافظت کند.

شعبانی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه ویژه حراستها قرار گیرد این است که مدیران حراستها باید تلاش کنند به وظیفه شان عمل کنند که اثربخشی تاثیرگذارتری می توانند داشته باشند و می توانند از یک نهاد نظارتی دیگر که بخواهد با تخلفات و جرایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارد

دستگاه قضا در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارد