مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:502022-10-26سياسي

«القای ناکارآمدی» تاکتیک دشمن علیه ایران اسلامی است


تمامی دستگاه های سخن پراکنی نظام سلطه و سران آنها برای القای مفهوم ناکارآمدی ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین تکریم و معارفه بازرس کل استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: تمامی دستگاه های سخن پراکنی نظام سلطه و سران آنها برای القای مفهوم ناکارآمدی ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود تلاش می کنند و با تمرکز بر نداشته ها و غفلت از داشته ها به دنبال این هستند که مردم را بر این باور برسانند که ارکان حاکمیت از کارآمدی برخودار نیست.

وی افزود: در این راستا در سایه مدیریت اذهان با حربه های رسانه ای و سوء مدیریت هایی که در فضای داخل کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی شکل گرفت و مانند بنزین روی آتش عمل کرد، کشور و مردم خسارت های متعددی را متحمل شدند.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از رسالت های مهم نهادهای نظارتی این است که در بیان موضوعات دقت نظر بیشتری داشته باشند و به بازدارندگی و نداشتن اثر سوء در جامعه توجه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که جریان نظارتی کشور دقت نظر لازم را برای جلوگیری از فساد دارد و در این مسیر با تمام توان اقدامات لازم را انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«القای ناکارآمدی» تاکتیک دشمن علیه ایران اسلامی است

«القای ناکارآمدی» تاکتیک دشمن علیه ایران اسلامی است