مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:552022-10-26بين الملل

برگزاری رزمایش هسته ای روسیه و ناتو / مخالفت اسراییل با کمک نظامی به اوکراین


دویست و چهل و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- مقام کی یف: غربی ها تسلیحات خود را در اوکراین آزمایش کنند 1401/08/04 - 14:57 ، اُلکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین شامگاه سه شنبه از کشورهای غربی دعوت کرد تا با ارائه تسلیحات خود به کی یف، ضمن عقب راندن نیروهای روس، آنها در این کشور به آزمایش بگذارند.

رزنیکوف در مصاحبه مفصل با نشریه پالتیکو ضمن ابراز امیدواری به دریافت تسلیحات جدید و قوی تر از کشورهای غربی، گفت: من واقعا خوش بین هستم که دریافت تانک های آبرامز در آینده ممکن است و مطمئنم که جنگنده هایی مانند اف-16، اف-15 تولید آمریکا یا گریپن تولید سوئد هم در دسترس [اوکراین] قرار بگیرند .

وی با بیان اینکه آمریکا در ابتدا از ارائه موشک های استینگر به اوکراین خودداری می کرد اما فقط چند ماه بعد اولین محموله از این موشک ها توسط لیتوانی با مجوز واشنگتن به کی یف ارائه شد، اظهار داشت: پس از نظر من، اگر به ما گفتند چیزی غیرممکن است، یعنی در آینده ممکن می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش هسته ای روسیه و ناتو / مخالفت اسراییل با کمک نظامی به اوکراین

برگزاری رزمایش هسته ای روسیه و ناتو / مخالفت اسراییل با کمک نظامی به اوکراین