مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 15:012022-10-26سياسي

قرائتی: واگذاری پست به افراد بدون صلاحیت، خیانت به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در جلسه ستاد اقامه نماز استان اصفهان اظهار کرد: موضوع اصلی یعنی قرآن را جدی نگرفته ایم، شب قدر در همه مساجد شهر ندای الغوث بلند است اما در هیچ مسجدی قرآن تلاوت و تفسیر نمی شود، در حالی که خداوند در قرآن فرمودند که منزلت شب قدر به دلیل نزول قرآن است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، افزود: بر اساس سفارش پیامبر(ص) قرآن و عترت جدایی ناپذیر هستند، در ایام عزاداری محرم بیش از چهار هزار مراسم عزاداری در اصفهان برگزار می شود اما حتی یک جلسه تلاوت و تفسیر قرآن وجود ندارد، به تعداد مراسم عزاداری باید جلسات تفسیر قرآن وجود داشته باشد.

قرائتی پاسخگویی به شبهاتی که در جامعه مطرح می شود را ضروری دانست و گفت: در برخی موارد برگزاری جلسات ملاقات خصوصی با افراد بسیار راهگشا است، چون گفت وگوی موردی اثرگذار است؛ ممکن است ائمه جمعه به دلیل مشغله کاری نتوانند ملاقات مردمی را انجام دهند اما می توانند وظایفی مانند عیادت از جوانان بیمار شهر را به طلبه های جوان تر بسپارند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه در جاهایی که کوتاه آمدیم باید عذرخواهی و جبران کنیم، افزود: بیش از 4 هزار روحانی در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائتی: واگذاری پست به افراد بدون صلاحیت، خیانت به مردم است

قرائتی: واگذاری پست به افراد بدون صلاحیت، خیانت به مردم است