مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 15:202022-10-26اقتصادي

فروش اقساطی نیسان آبی توسط زامیاد با وام 100 میلیون تومانی (+جدول فروش)


دراین طرح فروش محصولات نیسان تک سوز آپشنال رادیال، نیسان تک سوز آپشنال رادیال با فرمان هیدرولیک و نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال با موعد تحویل 30 روزهارائه می شود.

- فروش اقساطی نیسان آبی توسط زامیاد با وام 100 میلیون تومانی (+جدول فروش) دراین طرح فروش محصولات نیسان تک سوز آپشنال رادیال، نیسان تک سوز آپشنال رادیال با فرمان هیدرولیک و نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال با موعد تحویل 30 روزهارائه می شود.

شرکت زامیاد از زیر مجموعه های سایپا طرح فروش اقساطی نیسان آبی را استارت زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران آنگونه که سایپا اعلام کرده است متقاضیان  می توانند از ساعت 10صبح روز پنجشنبه 5 آبان ماه 1401 ، تا پایان زمان تکمیل ظرفیت، با ورود به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.

iranecar.

com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از وب سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام / پیش ثبت نام اقدام نمایند.

  بر اساس این گزارش دراین طرح فروش محصولات  نیسان تک سوز آپشنال رادیال، نیسان تک سوز آپشنال رادیال با فرمان هیدرولیک و  نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال  با موعد تحویل  30 روزهارائه می شود.

مشتریان پس از ارسال دعوتنامه تکمیل وجه می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز به نمایندگی انتخاب شده مراجعه و نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اقساطی نیسان آبی توسط زامیاد با وام 100 میلیون تومانی (+جدول فروش)

فروش اقساطی نیسان آبی توسط زامیاد با وام 100 میلیون تومانی (+جدول فروش)