مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:002022-10-26فرهنگي

رویدادهای فرهنگی و هنری دانشگاه ها افزایش می یابد


مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هم اکنون 14 رویداد علمی فرهنگی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود، - به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی اسلامی مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناور در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد،گفت: برنامه قطعی وزارت علوم افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و به گونه ای برنامه ریزی می کنیم تا دانشجویان بتوانند زمینه مورد علاقه خود را در فعالیت های در حال انجام دانشگاه پیدا کنند.

وی افزود: دانشجویان علاقمند به فعالیت های تکمیلی علمی می توانند در انجمن های علمی دانشجویی فعالیت های خود را پیگیری کنند.

همچنین می توانند در ده ها کانون فرهنگی هنری که در دانشگاه ها وجود دارد فعالیت کنند.

دانشجویان علاقمند به فعالیت های اجتماعی و سیاسی نیز در قالب تشکل های اسلامی به فعالیت های خود ادامه می دهند و نشریات دانشجویی نیز علاقه مندان خاص خود را دارد.

اسلامی درباره جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان می توانند متناسب با علاقه خود برای این جشنواره اثر ارسال کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای فرهنگی و هنری دانشگاه ها افزایش می یابد

رویدادهای فرهنگی و هنری دانشگاه ها افزایش می یابد