مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:002022-10-26دانش

مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم منصوب شد


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهدی اکبرپور را به عنوان مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با صدور حکمی مهدی اکبرپور را به عنوان مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب مهدی اکبرپور آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی منصوب می شوید.

امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) و گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه های بالادستی، راهبردهای دولت مردمی سیزدهم و اهداف و سیاست های ابلاغی وزارت عتف و با هماهنگی و همکاری صمیمانه سایر مدیران، همکاران محترم حوزه ستادی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در اجرای برنامه توسعه زیر ساخت های کالبدی، در انجام امور محوله با تاکید بر اولویت های زیر موفق و موید باشید.

1- تدوین برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت توسعه کالبدی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری بر مبنای آمایش سرزمین و سند آمایش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم منصوب شد

مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم منصوب شد