مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:102022-10-26ورزشي

کتابچه تحلیل روند ازدواج و طلاق کشور به استان ها ارسال شد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش روند تحولات ازدواج و طلاق تمام استان ها و شهرستان های کشور از سال 92 تا 1400 به تفکیک شهرستان ها و مراکز استانها به صورت کتابچه تدوین و به استان ها ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر در خصوص تدوین کتابچه تحلیل روند که افتاد، شناخت روند تحولات ازدواج و طلاق همه استان ها کشور به تفکیک شهرستان ها بود.

وی با بیان این که کتابچه مربوط به هر استان برای سه نفر در آن استان ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان هر استان ) با امضای دبیر شورای عالی جوانان ارسال شد، افزود: برای اینکه بتوانیم در موضوع عملیات ترویج ازدواج و پیشگیری از طلاق یک اتحاد عمل و رویه داشته باشیم و استانداران هم در جریان وضعیت استان و شهرستان های خود باشند این کتبچه ها را ارسال کردیم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تصریح کرد: ستادهای ساماندهی امور جوانان در کل کشور مسائل جوانان به ویژه در حوزه ازدواج و کاهش طلاق را پیگیری می کنند که این اطلس و نقشه راه می تواند به برنامه ریزی دقیق در شهرستان هایی که روند تحولات آنها در افزایش طلاق و کاهش ازدواج منفی بوده، کمک کند و ما باید تلاش کنیم در آن شهرستان ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابچه تحلیل روند ازدواج و طلاق کشور به استان ها ارسال شد

کتابچه تحلیل روند ازدواج و طلاق کشور به استان ها ارسال شد