مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:352022-10-26سياسي

نظارت پوتین بر رزمایش اتمی روسیه/کرملین: همه موشک ها به اهداف اصابت کرد


کاخ کرملین اعلام کرد، رییس جمهور روسیه بر رزمایش راهبردی بازدارندگی اتمی نظارت کرد و طی این تمرینات، همه موشک های کروز و بالستیک به اهداف خود اصابت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، کاخ کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: تحت رهبری ولادیمیر پوتین، فصل تمرینات با حضور نیروهای بازدارندگی راهبردی زمینی، دریایی و هوایی برگزار شد .

در این بیانیه آمده است در این رزمایش اتمی پرتاب عملی موشک های بالستیک و کروز انجام گرفت و پوتین از اتاق کنترل بر آن نظارت داشت.

کرملین افزود: وظایفی که در طول تمرینات نیروهای بازدارندگی راهبردی تعیین شده بودند، به طول کامل انجام شده و همه موشک ها به اهداف خود اصابت کردند .

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، در رزمایش زمینی، دریایی و هوایی آمادگی راهبردی اتمی این کشور، موشک های قاره پیما و هواپیماها و زیردریایی های اتمی حضور داشتند.

والری گراسیموف فرمانده نیروهای مسلح روسیه در گزارشی به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، از برگزاری موفق رزمایش اتمی خبر داد.

گراسیموف گفت: در این تمرینات، سامانه های موشکی سیار زمینی یارس متعلق به نیروهای راهبردی موشکی، زیردریایی های راهبردی تولا از ناوگان شمالی و دو هواپیمای جنگی راهبردی توپولف Tu-95MS شرکت داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت پوتین بر رزمایش اتمی روسیه/کرملین: همه موشک ها به اهداف اصابت کرد

نظارت پوتین بر رزمایش اتمی روسیه/کرملین: همه موشک ها به اهداف اصابت کرد