مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 18:002022-10-26اقتصادي

طرح گردشگری دره گردو قابلیت خدمات رسانی کشوری دارد


سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت: طرح گردشگری دره گردو یکی از طرح های مهم سرمایه گذاری است که قابلیت خدمات رسانی منطقه ای و کشوری دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرامرز مهاجرانی در معرفی پنل فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک اظهار کرد: تردد سالانه خودروها از کمربندی شمالی اراک 11 میلیون و کمربندی جنوبی 13 میلیون است که باید برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

  وی افزود: دره گردو با وسعت 120 هکتار که برای 100 هکتار آن طرح بهره برداری تدوین شده، از مهمترین پروژه های سرمایه گذاری شهر  است؛ از این وسعت 80 هکتار به شهرداری واگذار شده تا اقدامات لازم برای تسهیل سرمایه گذاری انجام شود.

  سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک با بیان اینکه طرح گردشگری دره گردو یکی از طرح های مهم سرمایه گذاری است که قابلیت خدمات رسانی منطقه ای و کشوری دارد، ادامه داد: در مجاورت جاده مجموعه های اقتصادی، اقامتی، مجتمع ورزشی و پارک آبی و.

پیش بینی شده تا قابلیت واگذاری جداگانه پروژه های تعریف شده که در مجموع  11 مورد است، وجود داشته باشد.

  مهاجرانی ادامه بیان کرد: بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها سرمایه لازم است و می توان در مدت 4 سال آن را اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری دره گردو قابلیت خدمات رسانی کشوری دارد

طرح گردشگری دره گردو قابلیت خدمات رسانی کشوری دارد