مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 21:352022-10-26ورزشي

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند: تیم پرمهر ه ای را شکست دادیم


بازیکنان در دفاع داخل زمین حرکات را به خوبی انجام دادند و توانستیم مقابل تیم پرمهره هورسان که نتایج خوبی در برابر تیم های مدعی کسب کرده بود به برتری دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی پسند پس از برد تیمش مقابل هورسان رامسر در هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در این هفته روی نقاط ضعف تیم مقابل کار کردیم، بازیکنان در دفاع داخل زمین حرکات را به خوبی انجام دادند و توانستیم مقابل تیم پرمهره هورسان که نتایج خوبی در برابر تیم های مدعی کسب کرده بود به برتری دست یابیم.

  وی افزود: بازیکنان ما پس از صحبت هایی که داشتیم به خودباوری رسیدند، ما در پوئن های آخر به مشکل برمی خوردیم، در بازی با پیکان و شهداب این اتفاق برای ما رخ داد در حالی که اعتقاد دارم ما باید شهداب را با نتیجه 3 بر صفر شکست می دادیم، توانستیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم، از نظر روانی روی تیم کار کردیم و امروز هم یک برد خوب کسب کردیم.

  عقیلی در پایان در رابطه با بازی بعدی تیمش گفت: ایفاسرام اردکان تیم خوبی است و پس از آنالیز این تیم به اردکان خواهیم رفت تا با ارائه یک بازی خوب، دست پر از این شهر بازگردیم.

  اتفاقاتی رخ داد که تا به حال در عمر مربی گری خود ندیده بودم  رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند: تیم پرمهر ه ای را شکست دادیم

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند: تیم پرمهر ه ای را شکست دادیم