مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 21:412022-10-26ورزشي

تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی گلستان به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس قاسمعلی برزمینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از روسا و هیات های ورزشی و دبیران سمن های جوانان شهرستان گنبدکاووس با حضور فرماندار و نماینده مردم گنبدکاووس در عضو تیم ملی بوده که از این تعداد 6 ورزشکار از گنبدکاووس هستند.

برزمینی با اشاره به همکاری خوب شهرداری های گنبدکاووس و گرگان در راستای حمایت از والیبال و بسکتبال استان گلستان یاداور شد: بسکتبال گرگان و والیبال گنبدکاووس دو برند ورزشی استان گلستان بوده که شهرداری های این دو شهر حمایت های خوبی را برای تیم داری انجام دادند.

شهرداری گرگان بیش از 40 میلیارد تومان و شهرداری گنبدکاووس بیش از 9 میلیارد تومان برای این دو تیم تاکنون هزینه کردند.

وی در خصوص واگذاری مجموعه سوارکاری در شهرستان های بندرترکمن، اق قلا و گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مدیریت این مجموعه ها در اختیار شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده و تلاش داریم تا مدیریت این مجموعه ها را به استان و شهرستان های موردنظر بسپاریم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در این مجموعه ها شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: فدراسیون والیبال کشور عنوان کرده که برای میزبانی مسابقات والیبال در شهرستان گنبدکاووس می بایست کف پوش سالن المپیک این شهرستان به صورت استاندارد بازسازی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی گلستان به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی گلستان به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد