مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 23:202022-10-26دانش

نحوه بررسی مغایرت معدل پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی در مورد مغایرت معدل پذیرفته شدگان در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401، - معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی در خصوص پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401 ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی در مورد مغایرت معدل پذیرفته شدگان در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401، گفت: امکان ویرایش معدل های کل و کتبی داوطلبان طی چهار نوبت هنگام ثبت نام، ویرایش، دریافت کارت ورود به جلسه و انتخاب رشته در سال 1401 وجود داشت و همانگونه که پیش از این بار ها اعلام شده بود داوطلبان در صورت مغایرت معدل باید نسبت به رفع آن و اعلام معدل نهایی اقدام نمایند.

مروتی افزود: تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری علی رغم تذکر های متعدد در اطلاعیه ها، دفترچه راهنما و مصاحبه با رسانه ها باز هم به اشتباه معدل های خود را اعلام کرده اند و گزینش نهایی در رشته محل های صرفاً با سوابق تحصیلی برای آن ها صورت گرفته است.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مقررات پذیرش دانشجو خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل های ارسالی به دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بررسی مغایرت معدل پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 اعلام شد

نحوه بررسی مغایرت معدل پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 اعلام شد