مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:302022-10-27اقتصادي

کانون کارآفرینی برای جلوگیری از خام فروشی همفکری کند


استاندار همدان با بیان اینکه توزیع ثروت باید متوازن و عادلانه باشد گفت: کانون کارآفرینی می تواند اتاق فکری باشد برای تسهیل فضای کسب و کار و جلوگیری از خام فروشی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی صبح امروز در جلسه هیات اندیشه ورز کارآفرینی و کارآفرینان برتر استان، ضمن تاکید بر حمایت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از کارآفرینان اظهار کرد: اگر در بخش اقتصادی و تولیدی کشور به بی اثر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشکیل هیات اندیشه ورز، اتاق فکری برای کیفیت بخشی به کارآفرینی است گفت: هیات اندیشه ورز، با دعوت از کارآفرینان و همفکری، هم اندیشی و به اشتراک گذاشتن تجارب آنان به حوزه های مختلف، بهره وری را افرایش و سطح کمی و کیفی تولید را ارتقا دهند.

استاندار همدان افزود: کانون کارآفرینی، یک اتاق فکر است که به کمک ساختار، سیستم حاکمیت و دولت آمده و تجارب خود را برای بهبود فضای کسب و کار و راندمان تولید عرصه می کند و به اشتراک می گذارد.

وی اضافه کرد: این کانون، متشکل از کسانی است که در حوزه کارآفرینی تخصص و تبحر دارند و با تلفیق علم و دانش دانشگاه و محیط کار، راهکارهای عملیاتی و اجرایی پیشنهاد می دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کانون کارآفرینی، محیطی برای ارائه تجربه هاست تا در سطح محیط و استان اجرا و با شرایط خاص محیط و فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون کارآفرینی برای جلوگیری از خام فروشی همفکری کند

کانون کارآفرینی برای جلوگیری از خام فروشی همفکری کند