مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:352022-10-27بين الملل

گفت وگوی هرتزوگ و بایدن درباره ایران


رییس رژیم صهیونیستی و رییس جمهوری آمریکا طی دیداری در کاخ سفید درباره برنامه هسته ای ایران و برخی ادعاهای اثبات نشده در خصوص ارسال پهپادهای این کشور به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اسحق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی و جو بایدن رییس جمهوری آمریکا طی دیداری در کاخ سفید درباره برنامه هسته ای ایران و برخی ادعاهای اثبات نشده در خصوص ارسال پهپادهای این کشور به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین رایزنی کردند.

رییس رژیم صهیونیستی در این دیدار مدعی شد که چالش ایران یک چالش بزرگ است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

هزتزوگ در جریان سفر به آمریکا، علاوه بر بایدن با آنتونی بلینکن وزیر خارجه، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی این کشوراین کشور نیز دیدار کرد.

بلینکن در دیدار با رییس رژیم صهیونیستی با تکرار برخی فضاسازی ها گفته بود که ارائه این پهپادها به روسیه برای هدف قرار دادن اوکراینی ها، نتایج وحشتناکی به دنبال داشته است و واشنگتن مصمم به ایستادگی در برابر آن است.

بلینکن با تکرار برخی مواضع بی اساس در خصوص سیاست های منطقه ای ایران، گفت که در برابر اقدام های منطقه ای و فرا منطقه ای خطرناک و بی ثبات کننده ایران، در کنار اسراییل ایستاده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی هرتزوگ و بایدن درباره ایران

گفت وگوی هرتزوگ و بایدن درباره ایران