مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 10:052022-10-27سياسي

چهارشنبه خونین در شیراز/ روایتی از ناامن سازی شب گذشته ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غروب روز گذشته چهارشنبه 4 آبان ماه هنگامی که مردم شیراز مطابق یک رسم دیرینه برای زیارت چهارشنبه شب در حرم احمد بن موسی حضور داشتند و حرم مطهر  یکی از شلوغ ترین ساعات هفته خود را پشت سر می گذاشت، - در پی ناکامی تجزیه طلب ها برای به آشوب کشاندن ایران غروب روز گذشته فرد مسلحه ای وارد حرم مطهر شاهچراغ شده و به سمت زائرین تیراندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غروب روز گذشته چهارشنبه 4 آبان ماه هنگامی که مردم شیراز مطابق یک رسم دیرینه برای زیارت چهارشنبه شب در حرم احمد بن موسی حضور داشتند و حرم مطهر  یکی از شلوغ ترین ساعات هفته خود را پشت سر می گذاشت، در ساعت 17:45 فرد مسلحی وارد حرم شده و از همان ابتدا شروع به تیر اندازی می کند.

رهام حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرده این حمله تروریستی توسط یک نفر انجام شده که با اعلام برخی رسانه ها این فرد تابعیت غیر ایرانی داشته.

طبق گفته اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی امنیتی استان فارس تعداد شهدای این حادثه را 15 و مجروحان را 19 نفر اعلام کرد.

بر اساس روایت شاهدان عینی ماجرا فرد تروریست در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیر اندازی کرده است و پس از ورود به صحن اصلی قصد داشته خود را به شبستان حرم نزدیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه خونین در شیراز/ روایتی از ناامن سازی شب گذشته ایران

چهارشنبه خونین در شیراز/ روایتی از ناامن سازی شب گذشته ایران