مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 10:352022-10-27اقتصادي

راه اندازی 28 مرکز طب سنتی در درمانگاه های «شفای مهر»


مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور از بهره برداری 28 مرکز طب سنتی در درمانگاه های «شفای مهر» خبر داد و گفت: امیدواریم در تمام درمانگاه ها بخش به طب سنتی راه اندازی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عیسی مالمیر، مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور صبح امروز در افتتاحیه یکصدمین درمانگاه مهر شفا بنیاد تعاون سازمان و بهار هم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد .

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور با بیان اینکه یکصد پروژه دیگر در حال ساخت و احداث است تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها در سال آینده در 9 ناحیه این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

  مالمیر با تاکید بر اینکه 147 هزار خانوار در حوزه بیمه خدمات دریافت کردند یادآور شد: در بحث مددکاری علاوه کمک های نقدی به جامعه مخاطبان مهمترین طرح پویش امید است به طوری که در راستای تعالی و افزایش جمعیت اقداماتی داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه تا سال 98، 6 هزار زوج و از امسال برای نخستین بار سالی 6 هزار زوج زیر پوشش این طرح قرار گرفتند متذکر شد: امسال از طرح رویش امید با یک هزار و پانصد مورد تولد بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در ادامه به بهره برداری 28 مرکز طب سنتی  درمانگاه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم در تمام درمانگاه ها بخش به طب سنتی راه اندازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 28 مرکز طب سنتی در درمانگاه های «شفای مهر»

راه اندازی 28 مرکز طب سنتی در درمانگاه های «شفای مهر»