مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 10:402022-10-27اجتماعي

نظارت بر 1200 دستگاه ناوگان مسافری در جاده های استان سمنان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: در ماه گذشته بالغ بر یک هزار و 200 دستگاه ناوگان مسافری در جاده های این استان کنترل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رجایی فرد، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از کنترل و نظارت مستمر بر تردد ناوگان مسافری خبر داد و اظهار کرد: در ماه گذشته بالغ بر یک هزار و 200 دستگاه ناوگان مسافری در جاده های استان سمنان کنترل شد.

وی هدف اصلی گشت جاده ای را ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای دانست و ادامه داد: با افزایش بازدیدهای میدانی و گشت های کنترل و نظارت به منظور کنترل دقیق رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری در محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد از تکرار تخلف و خسارت به جان و مال مردم جلوگیری شده است و این امر با همکاری پلیس راه ادامه خواهد داشت.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با تأکید بر گشت کنترل و نظارت جاده ای در پاسگاه های پلیس راه گفت: گشت های نظارت جاده ای با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند که بر اساس آمار احصا شده در مهرماه 350 نفر ساعت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر 1200 دستگاه ناوگان مسافری در جاده های استان سمنان

نظارت بر 1200 دستگاه ناوگان مسافری در جاده های استان سمنان