مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 11:102022-10-27اقتصادي

واحد دوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی در مشهد افتتاح شد


نیروگاه هزار و 434 مگاواتی فردوسی دارای 6 واحد گاز و سه واحد بخار 160 مگاواتی است که عملیات ساخت واحدهای بخار این نیروگاه در قالب طرح های بیع متقابل در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، واحد دوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی صبح امروز در برنامه ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

 نیروگاه هزار و 434 مگاواتی فردوسی دارایرییس  6 واحد گاز و سه واحد بخار 160 مگاواتی است که عملیات ساخت واحدهای بخار این نیروگاه در قالب طرح های بیع متقابل در دستور کار قرار گرفته است.

افزایش تولید و پاسخگویی به رشد فزاینده بار در شمال شرق کشور به میزان 480 مگاوات، بالابردن راندمان نیروگاه و افزایش آن به 50 درصد و همچنین کاهش آلایندگی زیست محیطی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

خاطر نشان می شود: 6 واحد نیروگاه حرارتی امروز به شبکه سراسری برق اضافه شد که ظرفیت تولید برق کشور را هزار و 26 مگاوات افزایش داد.

 این 6 واحد عبارتند از 2 واحد گازی نیروگاه آریان در زنجان، واحد بخار نیروگاه های فردوسی در مشهد، هریس آذربایجان شرقی، جهرم فارس و ارومیه آذربایجان غربی که به صورت ارتباط تصویری بهره برداری شدند و برای ساخت واحدهای نیروگاهی جدید 651 میلیون یورو سرمایه گذاری صورت گرفته است و در مدت زمان ساخت آنها برای 2 هزار و 800 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد دوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی در مشهد افتتاح شد

واحد دوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی در مشهد افتتاح شد