مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:002022-10-27حوادث

فارس غرق در عزا/ آنچه شب گذشته در حرم سوم اهل بیت گذشت


غروب آفتاب روز گذشته، چهارشنبه چهارم آبان ماه 1401 و همزمان با اذان مغرب، یک فرد مسلح به اسلحه کلاشینکف مانند یک زائر معمولی وارد حرم شد اما به محض ورود از باب الرضا ابتدا به خدام جلو درب ورودی حمله و با شلیک گلوله آنها را زخمی کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حرم برخلاف معمول خلوت و آرامشی حاکم بود تا امام جماعت نماز مغرب را اقامه کند، صدای شلیک گلوله تمرکز نمازگزارن و زوار را به هم ریخت و رعب و وحشت بر فضا حاکم شد.

درب شبستان امام خمینی(محل اقامه نماز جماعت) با زیرکی خدام به روی فردی که بعدا مشخص شد تکفیری است، بسته شد و جوانک مسلح به سمت ضریح و مردمی که از ترس و دلهره به پشت ضریح پناه برده بودند هجوم برد و همه را به رگبار بست.

کودک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد برایش فرقی نداشت تا اینکه یگان های امنیتی با ضربه به وی از پشت سر او را دستگیر کردند.

در همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه با حضور مسئولان و مردمی که در اطراف حرم مطهر جویای حال کسان شان بودند، مجروحین به بیمارستان های نمازی، رجایی و مسلمین منتقل شده و شهدا نیز برای انتقال به پزشکی قانونی آماده شدند.

برحسب آخرین اطلاعات دریافتی از اورژانس، تا کنون 15 نفر شهید و 25 نفر می شوند در بیمارستان های شهید رجایی، نمازی و مسلمین برای مداوا بستری و تا کنون 4 نفر از مجروحین از بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس غرق در عزا/ آنچه شب گذشته در حرم سوم اهل بیت گذشت

فارس غرق در عزا/ آنچه شب گذشته در حرم سوم اهل بیت گذشت