مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:162022-10-27حوادث

بالگرد امدادی جدید برای خراسان جنوبی تامین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز در بازدید از جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و نشست با مدیران این مجموعه اظهار کرد: بالگرد هلال احمر استان قدیمی و فرسوده است و قرار شد بالگرد جدید هفته آینده وارد خراسان جنوبی شود.

وی اظهار داشت: ما هم قول دادیم این بالگرد جدید را به تجهیزات و امکانات پرواز در شب مجهز کنیم تا در زمان حوادث و بحران ها به کار گرفته شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات ما این است که بالگردهای فعلی قادر به پرواز در شب نیستند و امکانات و تجهیزات خاصی می خواهد که می توان آنها را با استفاده از اعتبارات استانی تامین کرد.

وی افزود: یکی از برنامه های دولت سیزدهم رصد میدانی دستگاه های اجرایی است تا علاوه بر بحث های فنی و کارشناسی که در جلسات داریم، برنامه های دستگاه های اجرایی و نحوه اجرای مصوبات در این بازدیدها بررسی شود و ضمن دیدار با کارکنان، موانع و چالش های احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.

قناعت با خداقوت به کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح استان گفت: در بازدید امروز درخواست هایی مطرح شد و بخشی را که اعتبار کمتری نیاز دارد از محل اعتبارات استانی تامین می کنیم و مواردی که نیازمند اعتبارات بیشتر است در سطوح دیگر از جمله پیشنهادات سفر دوم رییس جمهور پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد امدادی جدید برای خراسان جنوبی تامین شد

بالگرد امدادی جدید برای خراسان جنوبی تامین شد