مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:462022-10-27حوادث

عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد علی کریمی اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس مشخص شد فردی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام به راه اندازی صفحه ای با انتشار مطالبی کذب می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ترکمن تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و در نتیجه برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کریمی در پایان با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم برای بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه و دریافت اخبار موثق به سایت ها و کانال های معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تماس با سامانه 110 مرکز فوریت های پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/83004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دستگیر شد

عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دستگیر شد