مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-27سياسي

شهید رحیم آنجفی عامل به مکتب قرآن بود


شهید رحیم آنجفی اهل گفتمان سازی و عامل به مکتب قرآن بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا بیک محمدی هزاوه معاون اجرایی سپاه روح الله استان مرکزی و پژوهشگر دفاع مقدس در یادواره شهید رحیم آنجفی و در جمع شهید والامقام وجود دارد که به این نکات اشاره شده است.

وی ادامه داد: شهید رحیم آنجفی در دورترین و محروم ترین نقاطی که برای خدمت اعزام شده بود دستگیر مستضعفین بود و مردم خطه آذربایجان هنوز از شهید آنجفی به نیکی یاد می کنند و خدمات ایشان ماندگار است.

بیک محمدی هزاوه اضافه کرد: شهید رحیم آنجفی یک مدیر جهادی بود و تمام وقت خود را صرف اسلام و مسلمین کرد و این درس بزرگی برای مدیران امروز جامعه است و عمو رحیم هم قبل از انقلاب و هم در دوران انقلاب خدمات بزرگی ارائه کرد و همواره در تاریخ می درخشد.

وی بیان کرد: شهید رحیم آنجفی یک فرمانده سرآمد و توانمند بود و اهل برنامه ریزی، انسجام و کار تشکیلاتی بود و برای مدیریت وقت زیادی می گذاشت و البته در رفتار با نیروها عصاره محبت بود و به جهت محبت زیاد او در قلوب اطرافیان فرماندهی می کرد.

پژوهشگر دفاع مقدس تأکید کرد: شکوفا کردن صفات ارزشمند شهید رحیم آنجفی در جامعه و تبیین آنها برای نسل جوان در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) یک ضرورت مهم است و آموزش و پرورش نقش کلیدی در این راستا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رحیم آنجفی عامل به مکتب قرآن بود

شهید رحیم آنجفی عامل به مکتب قرآن بود