مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 13:252022-10-27دانش

خرید خوابگاه متأهلی برای دانشجویان اردبیل پیگیری می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع دانشجویان جدیدالورود دستیاری و کارشناسی ارشد، از پیگیری ها به منظور خرید خوابگاه متأهلی برای دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی رهبر ظهر امروز در نشست با دانشجویان جدیدالورود دستیاری و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در سالن ولایت دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای اختصاص خوابگاه مجردی به دانشجویان دستیاری و کارشناسی ارشد مشکلی نداریم اما متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حال حاضر خوابگاه متأهلی ندارد و با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص برخی اعتبارها، درصدد خرید خوابگاه متأهلی هستیم.

وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در حوزه های فرهنگی و رفاهی به دانشجویان ارائه خدمات می کند و دانشجویان می توانند از وام ها و تسهیلات مختلف بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: وام و وام فرزندآوری از جمله تسهیلاتی است که دانشجویان دستیاری و کارشناسی ارشد می توانند از آنها استفاده کنند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های فرهنگی برای دانشجویان پرداخت و تصریح کرد: شرکت در اردوهای جهادی، حضور در مسابقات ورزشی همگانی و قهرمانی و همچنین تأسیس انجمن های علمی دانشجویی رشته های تخصصی از جمله فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خوابگاه متأهلی برای دانشجویان اردبیل پیگیری می شود

خرید خوابگاه متأهلی برای دانشجویان اردبیل پیگیری می شود