مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 14:352022-10-27سياسي

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت زوار حرم شاهچراغ در شیراز


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) در حمله تروریستی شب گذشته در شیراز را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) در حمله تروریستی شب گذشته در شیراز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ سوره ابراهیم آیه 47 بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام پیچید تا در گذرگاه دیگری  از مسیر متعالی انقلاب خمینی کبیر گواهی بر گفته آن پیر فرزانه باشد که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

جریان تکفیر و دروغ شب گذشته صحن و سرای شاهچراغ، این مامن و ماوای دل مردم شیراز و ایران را به خون پاک زن و مرد و های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم  شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت زوار حرم شاهچراغ در شیراز

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت زوار حرم شاهچراغ در شیراز