مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:202022-10-27سياسي

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیهما السلام) پیام تسلیتی صادر نمود و همچنین این حادثه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون با نهایت تاثر و اندوه از حمله تروریستی در آستان حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) و شهادت و مجروح شدن قریب چهل نفر از زائرین آن بارگاه ملکوتی مطلع شدم.

مردان و زنان و کودکان بی گناهی که آماج گلوله های جنایتکاران تکفیری قرار گرفته و در محل عبادت با خداوند یکتا به خون غلطیدند.

این روزها که امنیت کشور عزیزمان تهدید شده است، فرصتی برای دشمنان و بدخواهان کشور و مردم و انقلاب مهیا گردیده تا در سایه حوادث اسفبار اخیر، به جنایات و پلیدی هایی که در سر داشته اند جامه عمل بپوشانند و جریان های تفکیری که نه از اسلام بهره ای برده اند و نه از انسانیت، با ترور زنان و کودکان بی دفاع، این گونه دست به جنایت بزنند.

اما بدانند که مردم این سرزمین و به خصوص مردم دیار فارس که همواره دیار جوانمردان و دینداران و محبین اهل بیت (علیهم السلام) بوده و هست از توطئه های دشمن به خوبی آگاه بوده و در راه دفاع از دین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد