مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:052022-10-27سياسي

واکنش جامعه دانشگاهی کشور به جنایت تروریستی شیراز


در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) جامعه دانشگاهی کشور با صدور بیانیه های جداگانه ای این جنایت را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) جامعه دانشگاهی کشور با صدور بیانیه های جداگانه ای این جنایت را محکوم کردند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با محکومیت این جنایت نوشت: گریزی به تاریخ پرافتخار کشورمان که بزنیم با ردی خونین دیگری از جنس حادثه امروز مواجه می شویم، زیارت کنندگان حرم های مقدس مانند صاحبان شهید همان حرم ها مظلوم اند؛ از 30 خرداد 1373 تا 4 آبان 1401 زمان زیادی گذشته است اما همچنان مظلومیت شهدای عاشورای 1373 مشهد در یاد مردمان نجیب ایران باقی مانده است و داغ این جنایت اخیر نیز بر مظلومیت تمامی شهدای ترور می افزاید.

به قتل رساندن زنان و مردان و کودکان بی گناهی که در حال زیارت در یک مکان مذهبی و مقدس بوده اند تنها نشان را از عاملین و آمرین و مسببین این واقعه و وقایع مشابه به یغما برده است؛ باید از خداوند رحمان برای خنثی سازی نقشه های شوم که در آن هموطنان بی گناهمان به  شهادت می رسند طلب یاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جامعه دانشگاهی کشور به جنایت تروریستی شیراز

واکنش جامعه دانشگاهی کشور به جنایت تروریستی شیراز