مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:352022-10-27سياسي

ایران در جنگ اوکراین بی طرف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ایران به طور مداوم از صلح و پایان فوری جنگ در اوکراین حمایت کرده و علیرغم موافقتنامه همکاری های دفاعی دوجانبه، - نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: ایران بی طرفی فعال خود را در جنگ اوکراین حفظ کرده و هرگز سلاحی به طرفین این جنگ برای استفاده در آن نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ایران به طور مداوم از صلح و پایان فوری جنگ در اوکراین حمایت کرده و علیرغم موافقتنامه همکاری های دفاعی دوجانبه، هرگز به طرف های جنگ، سلاح برای استفاده در جنگ اوکراین نه قبل و نه بعد از درگیری نداده است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان که در نشست شورای امنیت سازمان ملل تحت عنوان صلح و امنیت بین المللی سخن می گفت، استدلالات ایران پیرامون رد ادعا های کشور های غربی مبنی استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین و ارتباط آن با قطعنامه 2231 در مورد توافق هسته ای را مطرح کرد.

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدادی از کشور های عضو شورای امنیت سازمان ملل از جمله آمریکا دیگر کشور ها را به نقض قطعنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جنگ اوکراین بی طرف است

ایران در جنگ اوکراین بی طرف است