مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:402022-10-27سياسي

آمریکا خشم خود علیه ایران را در اغتشاشات نشان می دهد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه امروز سلطه آمریکا به پایان رسیده است گفت: کشورهایی قدرتمند شدند که آمریکا تحمل آنها را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام مصطفی رستمی بعد از ظهر امروز در همایش ایران سربلند به مسائل نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: آنچه دشمن از جمهوری اسلامی ترسیم می کند این است که نقاط قوت کمرنگ شود و نقاط ضعف پررنگ باشد.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در این هفته در دانشگاه ها رخ داد و آنچه دشمنان به دنبالش هستند این است که نسلی داشته باشیم گذشته خود را افتخار نداند، حال خود را ضعیف، ناکارآمد و فسادزده بداند و بر این اساس آینده خود را تیره و تار ببیند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خطاب به جمع گفت: ما با گروهی طرف هستیم که از پاشیدن بذر نفرت و اجازه ندادن برای دیده شدن حقایق ذره ای تعارف ندارند و شما قرار است در این میدان نقش آفرینی کنید.

وی با بیان اینکه دعوای ما با غرب بر سر هسته ای نیست چراکه هسته ای های فراوانی در دنیا هستند که اتفاقا زیر لوای آمریکا کار می کنند گفت: دعوای ما با آمریکا مسئله حقوق بشر هم نیست، کلاه سر کسی نرود، منتقدانی که در کنسولگری عربستان، با اره قطعه قطعه می شوند و عربستان که بزرگترین کودک کش طی چند سال طبق آمار سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خشم خود علیه ایران را در اغتشاشات نشان می دهد

آمریکا خشم خود علیه ایران را در اغتشاشات نشان می دهد