مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:452022-10-27پزشكي

اجرای نسخه نویسی الکترونیک در همه موسسات درمانی تایباد


هم اکنون عملیات نسخه نویسی الکترونیک در 100 درصد موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، عبدالقادر قاسمی رییس اداره بیمه سلامت روستایی، 9 پزشک متخصص، 12 مامای خانواده روستایی و 10 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی با بیمه سلامت قرارداد دارند.

قاسمی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری بیان کرد: تعداد 35 هزار و 365 نفر ساکن شهر تایباد مشمول این طرح می شوند که تاکنون 23 هزار و 773 نفر دارای پزشک خانواده شدند و 11 هزار و 592 نفر باقیمانده نیز در آینده شامل خواهند شد.

وی تصریح کرد: هدف از طرح پزشک خانواده شهری که از اسفندماه 1400 اجرایی شده؛ با توجه سیاست دولت سیزدهم، کاهش بار مالی بیمه شدگان و هزینه ویزیت و همچنین انجام معاینات دوره ای مانند فشارخون و دیابت است.

رییس اداره بیمه سلامت تایباد تاکید کرد: 13 پزشک در قالب طرح مذکور فعالیت می کنند که شهروندان با شماره گیری کد دستوری #3*1666* از وضعیت مشمولیت و نام پزشک خانواده خود اطلاع یابند.

قاسمی اظهار کرد: در 6 ماهه نخس امسال، بیش از 16 میلیارد تومان به صورت علی الحساب شامل هزینه های متقبل شده برای سلامت بیمه شدگان، پرداخت شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 103 هزار و 649 نفر معادل 75 درصد جمعیت شیعه و اهل سنت تایباد تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نسخه نویسی الکترونیک در همه موسسات درمانی تایباد

اجرای نسخه نویسی الکترونیک در همه موسسات درمانی تایباد