مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:452022-10-27سياسي

گزارش شمخانی و اشتری به مجمع درباره حوادث ماه اخیر


دبیر شورای عالی امنیت ملی و فرمانده انتظامی کشور گزارشی از حوادث ماه گذشته و عملکرد نهادهای امنیتی به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جلسه شورای صحن مجمع به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رییس قوه قضاییه و سایر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک اختلافی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، مورد بررسی قرار گرفت و بعد از گزارش رییس کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع و کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع و توضیحات سخنگوی شورای نگهبان، اعضای مجمع، نظر مجلس در مورد قبول معاهده یادشده را به مصلحت دانستند.

در ادامه این جلسه، با توضیحات محمدباقر ذوالقدر در مورد دیدار اخیر اعضای مجمع با رهبر معظم انقلاب و انتظار معظم له از اعضای مجمع برای ارائه نظرات مشورتی درباره مسائل و چالش های مهم کشور، پیشنهاد الحاق یک ماده به آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی علل و عوامل پیدایش مشکلات و چالش های اساسی و بررسی راهکارهای برون رفت از آنها توسط مجمع در مقام مستشار عالی رهبر معظم انقلاب ، مورد بحث قرار گرفت و به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش شمخانی و اشتری به مجمع درباره حوادث ماه اخیر

گزارش شمخانی و اشتری به مجمع درباره حوادث ماه اخیر