مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 17:102022-10-27سياسي

در سفر دیروز مدیر کل امور مجلس استان ها به شهرستان کوار چه گذشت؟


عصر دیروز نادر زینالی، مدیرکل امور مجلس استانها و تشکلها و مصیب امیری، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور از مجتمع های گردشگری و اماکن تاریخی کوار بازدید کردند و قول ها و وعده هایی جهت حل مسائل و مشکلات آنها را دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، در سفر عصر دیروز مدیرکل امور مجلس استان ها و تشکل ها و رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و همچنین مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس به اتفاق نماینده مردم شهرستان کوار در مجلس شورای اسلامی از مجتمع های گردشگری و تاریخی شهرستان کوار بازدید شد.

مسئولان در ابتدا از مجتمع گردشگری در حال احداث مرادی در نزدیکی روستای دره عسلو بازدید کردند و در جریان پیشرفت امور عمرانی آن قرار گرفتند و مدیر کل امور مجلس از پرداخت وام کم بهره به این مجتمع خبر داد.

قصر قباد که از اماکن تاریخی شهرستان کوار و به جامانده از دوران ساسانیان می باشد مقصد بعدی مسئولان جهت بازدید در این سفر بود که نماینده میراث فرهنگی شهرستان کوار در مورد مناسب نبودن جاده دسترسی به این مکان مهم تاریخی سخن گفت و زینالی برای تعمیر و تسطیح جاده مورد نظر قول مساعدت و همکاری داد.

مسئولان از باغ قوام مظفری و منزل قوام السلطنه نیز بازدید کردند و رحیمی، نماینده مردم کوار در مجلس از مسئولان خواست تا با ایجاد تاسیسات گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر دیروز مدیر کل امور مجلس استان ها به شهرستان کوار چه گذشت؟

در سفر دیروز مدیر کل امور مجلس استان ها به شهرستان کوار چه گذشت؟