مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 18:052022-10-27حوادث

سارق 4 دستگاه موتورسیکلت در گرمی دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق سابقه دار در عملیات پلیس شهرستان گرمی و اعتراف این سارق به ارتکاب 20 فقره سرقت از جمله 4 دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سایر سرقت های خرد در شهرستان گرمی، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی های تخصصی رد پای سارقی سابقه دار در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات مشترک پلیسی مأموران پلیس آگاهی، ماموران کلانتری 11 و پاسگاه بیلداشی، این سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به ارتکاب 4 فقره سرقت موتورسیکلت و 16 فقره سرقت خرد اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

تقوی با بیان این که 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از سارق کشف و تحویل مال باختگان شد، گفت: مردم برای پیشگیری از سرقت توصیه های ایمنی را رعایت کرده و هرگونه مورد مشکوک را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق 4 دستگاه موتورسیکلت در گرمی دستگیر شد

سارق 4 دستگاه موتورسیکلت در گرمی دستگیر شد