مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 19:352022-10-27اقتصادي

مشعل گاز 3 روستای دماوند روشن شد/ 7 روستای دیگر تا آذرماه گازدار می شوند


پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی دماوند مورد بهره برداری قرار گرفت و هفت روستای دیگر این بخش تا پایان آذرماه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، پروژه گازرسانی به روستاهای وردانه، دوآب و کهنک از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

ابراهیم خلیلی سرپرست مدیریت مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان تهران در این زمینه اظهار کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای وردانه، دوآب و کهنک بخش مرکزی دماوند به طول شبکه گذاری 30 کیلومتر، طول خط تغزیه 15 کیلومتر و با نصب 350 علمک و یک ایستگاه T.

B.

S با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان با پیگیری های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه گازرسانی از سال 1398 آغاز شده است، افزود: با تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان تهران، تعداد هفت روستای باقی مانده شهرستان دماوند شامل بولان، تنگه و پنج روستای منطقه دلیچایی تا آخر آذرماه به شبکه گاز متصل می شوند.

  سیداحمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی دماوند، یکی از مطالبات به حق اهالی این روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل گاز 3 روستای دماوند روشن شد/ 7 روستای دیگر تا آذرماه گازدار می شوند

مشعل گاز 3 روستای دماوند روشن شد/ 7 روستای دیگر تا آذرماه گازدار می شوند