مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 19:502022-10-27اقتصادي

شناسایی 313 عرصه سرمایه گذاری در استان گیلان


استاندار گیلان مزیت های گیلان در عرصه های رونق اقتصاد دریا، گردشگری و کشاورزی را بسیار مهم برشمرد و گفت: استان گیلان به لحاظ اقتصادی دارای ظرفیت های خوبی به لحاظ سرمایه گذاری است و در این مدت 313 عرصه سرمایه گذاری شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به وضعیت مطلوب استان در تامین کالاهای اساسی و لزوم تقویت نظارت بر چرخه تولید تا توزیع در راستای برخورد با سودجویان، اظهار کرد: مدیران برای بازگشت واحدهای راکد به عرصه تولید تا پویایی و رونق اقتصادی از جمله مزیت های گیلان در رونق اقتصادی است.

حضور 42 میلیون نفر مسافر در استان گیلان  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور نیز در این جلسه با اشاره به بازدیدهای میدانی امروز خود در سفر یک روزه به گیلان، اظهار کرد: تلاش متولیان امر در صدر آن استاندار گیلان برای پویایی اقتصاد استان که دارای مزیت ها و ظرفیت های فراوانی است و جایگاه ویژه ای برای توسعه تجارت بین الملل کشورمان با کشورهای منطقه دارد، ستودنی است.

محسن کوشش از حضور 42 میلیون نفر مسافر در استان گیلان خبر داد و گفت: رنامه ریزی و مدیریت حضور 52 میلیون مسافر در 6 ماه نخست سال جاری که بیش از 42 میلیون نفر از آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 313 عرصه سرمایه گذاری در استان گیلان

شناسایی 313 عرصه سرمایه گذاری در استان گیلان