مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 22:302022-10-27سياسي

2 روز عزای عمومی در ملایر اعلام شد


بنابر تصمیم اتخاذ شده، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار علی نظری صبح جمعه ششم آبان از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار و پیکر پاک این شهید والامقام در جوار شهدای گلگون کفن شهرستان ملایر در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می شود.

- فرماندار ویژه ملایر: بنابر تصمیم اتخاذ شده، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار علی نظری صبح جمعه ششم آبان از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار و پیکر پاک این شهید والامقام در جوار شهدای گلگون کفن شهرستان ملایر در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می شود.

در پی شهادت مدافع امنیت شهید پاسدار علی نظری امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر همدان روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را عزای عمومی اعلام کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ فرماندار ویژه ملایر شامگاه پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی شهادت مظلومانه شهید نظری 2 روز در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام شد.

  سلمان اسماعیلی ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.

  وی همچنین از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ملایر دعوت کرد تا ضمن حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز علی نظری ، حماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روز عزای عمومی در ملایر اعلام شد

2 روز عزای عمومی در ملایر اعلام شد