مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 09:122022-10-28بين الملل

النجباء: همواره در کنار ملت و رهبر ایران خواهیم بود


اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی جنبش النجباء عراق در ایران، پیرو حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور پیامی این جنایت اندوهبار را که به شهادت جمعی از زائران بی گناه با شعله شرارت داعش انجامید، تسلیت گفت و بر همبستگی و همیاری با ملت عزیز ایران و مقامات ارشد جمهوری اسلامی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ اکرم الکعبی حاکمیت ایران را نماد اسلام ناب محمدی در مسیر اهل بیت خواند و افزود: در پیشگاه خداوند اعلام می کنیم که همواره حامی این مسیر الهی اسلامی خواهیم بود؛ مسیری که با وجود مشکلات و دشمنی ها و سنگینی هجمه های تروریستی از جانب استکبار آمریکا و صهیونیست ها و سایر توطئه گران با هدف متوقف کردن حرکت دولت کریمه جمهوری اسلامی، با قوت پیموده می شود.

وی حملات نیروهای شرور علیه ملت و رهبر فرزانه ایران را هزینه پشتیبانی از مستضعفان در شرق و غرب جهان دانست و خاطرنشان ساخت: این هیولای وحشی (داعش) دست پرورده ایالات متحده و بزرگترین دلیل بر این مدعاست که ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: همواره در کنار ملت و رهبر ایران خواهیم بود

النجباء: همواره در کنار ملت و رهبر ایران خواهیم بود