مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 10:002022-10-28سياسي

نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند


خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنابت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت و نوشت: حفظ جان، مال، ناموس و امنیت شهروندان ایرانی خط قرمز نظام است و نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلاتخشوهم و اخشون تیراندازی و حمله تروریستی به نمازگزاران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) که منجر به شهادت و شکست خورده و درمانده آمریکایی - صهیونیستی از مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بود.

تروریست های وهابی تکفیری آمریکا ساخته پس از ناکامی در طراحی و اجرای ناآرامی های اخیر و عدم همراهی مردم ماموریت یافتند با ارتکاب این جنایت وحشیانه در شیراز و شهادت مردم بیگناه زمینه انتقام از ملت انقلابی ایران را برای اربابانشان فراهم نمایند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و جنایتکاران غربی - صهیونیستی که خود داعش را پرورانده اند و به جان جهان اسلام روا کرده اند در این حادثه تروریستی بار دیگر عداوت و قساوت خود را نشان دادند و عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند

نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند