مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 10:052022-10-28سياسي

دادرسی الکترونیک در زندان های مازندران


رییس کل دادگستری با اشاره به اینکه هم اکنون دادرسی الکترونیک در زندان های استان فعال است، گفت: در 6 ماه گذشته 9هزارو879 مورد دادرسی الکترونیک برای زندانیان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: درراستای  اجرای مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، یکی از مهم ترین برنامه های دستگاه قضایی استان، حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است به همین منظور رسیدگی به مطالبات و مشکلات زندانیان و استفاده از مجازات های جایگزین حبس، به صورت مستمر، پیگیری و عملیاتی می شود.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات نشست ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان مازندران، آرای  صادره برای استفاده از پابند الکترونیک افزایش ونسبت به اجرای احکام آن اقدام شد؛ به طوری که در 6ماه گذشته،  539 مورد پابند الکترونیک نصب شده درحالی که درمدت مشابه سال قبل این رقم 149 مورد بوده و شاهد رشد 255 درصدی بودیم.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه هم اکنون دادرسی الکترونیک در زندان های استان فعال است، اضافه کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه ها ،افزایش شاخص های امنیتی و پیشگیری از خطرهای احتمالی حین اعزام زندانیان به مراجع قضایی از اهداف راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیک در زندان های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرسی الکترونیک در زندان های مازندران

دادرسی الکترونیک در زندان های مازندران